31. 8. 2015

Friendly reminders před prvním školním dnem

Je to zase tady a nenaděláš nic. Osobně jsem docela ráda, zase si trošku upravím svůj životní režim a budu disciplinovanější, teda doufám. Stres z testů je na nic, stres z matury taky, ale dětičky, tohle je život! (to byl friendly reminder pro mě:D)

Mám tady pro vás pár tipů pro první den/dny, ať už jste v devítce nebo ve čtvrťáku!

1. No stress.
Je fajn tělo a mozek naladit na změnu, ale nic se nemá přehánět. Všichni jsou jen lidé, i spolužáci, i učitelé, bude to stejné jako vždycky, není čeho se bát.

2. Jsi nový člověk
Já to vidím na sobě, jak moc jsem se za ten celý rok změnila. A teď tu jsem, 1. září, stejný místo, stejný čas, ale úplně někdo jiný. Je to skvělé, získat nové zkušenosti a podívat se na sebe jako na rozvíjející se osobu. Všechno se mění, takže nastoupit do toho proudu změn je prostě jen další součást života. Jsi nový člověk.

3. Nenakupuj 
Ne, vážně, pokud nejsi na základce, tak neblázni! Je to zbytečné, polovinu z toho nakonec potřebovat nebudeš, takže si počkej na verdikt jednotlivých učitelů a seznam se ti zkrátí na polovinu.

4. Výzva
Jako každé pondělí, první den v měsíci nebo Nový rok, i tohle je tak trochu příležitost něco změnit, začít dělat věci jinak. Tak to zkus. Ať už jde o sportování, intenzivnější učení anebo změnu stylu, jdi do toho, protože kdy jindy?

No, velmi kvalitní článek, já vím. Ale já jen měla chuť to napsat. Přeju hezký sny!

3 komentáře: