26. 8. 2015

BACK TO SCHOOL šílenství

Všichni si stěžují, jak je škola hrozná, jak zabíjí jejich tvůrčí potenciál, jak je to nuda a otrava a jak velkej mají hlad. Ale pokud jde o back to school nákupy, najednou to ďábelské místo bereme na milost. Jakto?

Škola může sice být ďábelským místem, které čas od času típne naši přirozenou jiskru, ale není to zas tak velký hendikep. Co oceňuju na tomto systému -(nepochopte mě špatně, české školství samo o sobě je jiná kapitolka)- je, že nám dává nějaký režim, který prostě v průběhu prázdnin naprosto postrádám. Je fajn být u moře, na táboře, venku, v přírodě, s lidmi, se kterými se za školní rok moc nevídám, to všechno je strašně super. Je taky super ležet u telky a pít ledovou čokoládu a vydlabávat lžičkou meloun s pocitem, že prostě nemusím nic dělat a nemusím to dělat ani za hodinu, ani za týden. Ale chybí mi pocit jakési organizovanosti a smysluplnosti, který prostě jako člověk (já, osobně) potřebuju. Ideální by pro mě byl systém třeba dvou organizovaných školních aktivních týdnů a pak pět dní doma, regenerace, kreativity a nicnedělání. No, ale o tom jindy...

back to school pictures tumblr 4 Back To School pictures

Taky jsem tak trošku BACK TO SCHOOL šílela a nakoupila si pár úžasných věcí, které miluju.
Tady je můj malý seznam must-have bts kousků:

- kabelka/batoh/cokoli, v čem budete nosit jídlo, mobil, klíče, peněženku a sem tam i něco do školy
- maximální množství propisek (které vám nakonec stejně všichni rozkradou, ale není příjemný, když vám při testu/slohovce dopíše poslední propiska)
- kosmetickou SOS taštičku (tzn. korektor, pudr (co se mě týče), antibakteriální gel, vložky/tampony, kapesníčky!, a další podle potřeby)
- diář! - já jsem tvor líný, ale psaní poznámek trvá pár sekund a pak to zachraňuje životy, takže ano, diář, ať neprošvihnete důležité věci:)
- rozpočet! - teda hlavně pro ty, kteří si spravují finance sami. Opravdu se to hodí, na začátku roku jsou vždycky větší výdaje, nejen za vybavení, oblečení, ale i zájmové kroužky a tak. Sepsat si, co je důležité a bez čeho se obejdeme, je dobrý nápad, věřte mi!

Ať žijí seznamy!
A buďte připraveni!
Zdravíčko :)

Edit: Výrokem "všichni si stěžují, jak je škola hrozná" jsem neměla záměr vytvořit nějaký vědecký fakt (i když američtí vědci by to klíďo potvrdili). Chtěla jsem nějak uvést článek, ve kterém se zamýšlím nad tím, jestli je škola opravdu tak špatná. Název tohoto blogu taky doufám neberete vážně, ne? :D Děkuju vám za komentáře a hezkej večer! :)




4 komentáře:

  1. Diář, diář, diář...jo ten potřebuji co nejrychleji! :D Bez něj nežiju! Plánovala jsem si koupit i tašku, měla jsem vyhlédnutou od Vansu, ale nakonec jsem se přemluvila, že bude lepší, když si ty peníze ušetřím, moje taška je skoro nová od Reebok, a na střední si už tu Vans pořídím.. :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já chodila na základku i střední ráda, a také jdu po roce volna znovu ráda na vysokou, takže přesně proto mám na blogu Bac k to school haul :D. Je trošku přehnané napsat "všichni si stěžují, jak je škola hrozná" ;).
    Ze seznamu mi chbí ještě školní taška nebo batoh, zatím na ni nevyšel rozpočet :).

    tpatc.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ano,ano.. diář, bez něj bych nežila.. :D
    - mujcreativelifenaruby.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já se náhodou do školy moc těším, mám to tam ráda. :)

    OdpovědětVymazat